Pitky on Pirkanmaalaisten ICT-ihmisten yhdysside ja kohtaamispaikka. Pitky järjestää jäsenilleen koulutuksia, seminaareja, ekskursioita ja muita tapahtumia. Tilaisuudet ovat yleensä jäsenille ilmaisia. Pitkyllä on myös kerhoja kuten  PitKyber-tietoturvakerho ja PM Club Tampere. Teemme yhteistyötä alueen oppilaitosten kanssa. Pitky on TIVIA ry:n jäsenyhdistys. Olemme myös Tampereen Kauppakamarin jäsen.

Näillä sivuilla tarjoamme ajan tasalla olevaa tietoa yhdistyksen toiminnasta ja suunnitelmista. Toimintasuunnitelma, yhdistysrekisteriin kirjatut yhdistyksen säännöt, viimeisin vahvistettu toimintakertomus sekä yhdistyksen hallituksen tiedot  kuuluvat vakituisesti esillä pidettäviin faktoihin. Keskustelufoorumimme on LinkedIn:n ryhmä Pitky.

Kehitämme toimintaamme ja näitä sivuja paremmin jäseniämme palveleviksi. Ehdotukset ovat tervetulleita maililla hallituksen jäsenille.